Sov, det blir bättre nu mina älsklingar

image85


Att avliva sina bästaste hårbollar är hårt.. så frukstansvärt hårt. Men ingen av dom mådde bra och man märkte på dom att allt inte stod rätt till. Bägge två kissade inne och så gör inte 2 friska katter. Att dom var sjuka och har det bättre i katthimlen är väl ett litet plåster på såren..
Mamma var underbar med katterna, men detta är ödet som säger att det inte är meningen att hon ska ha katt.

Värst är det väl ändå för henne som blir helt ensam nu.. vill göra något för henne, men vet inte vad.
Livet är fan orättvisst ibland..  vissa människor går igenom livet näst inttill befriad från sorg, medans andra får tackla sorg som räcker och blir över för 10 personer.

äh jag vet fan inte vad jag ska säga.. blir besviken på livet ibland, även fast jag nu äntligen fått allt det jag velat ha, så händer det små saker ibland som får humöret att spricka..

Jag avslutar där och återkommer när jag funnit fler ord..


Kommentarer
Postat av: Fanny

Som du sa, dom har det bättre nu.
Vissa får ta mer, men desto starkare är dom. Ni två är dom starkaste människorna jag vet, hälsa Maggan de!

Här får du lite kärlek i vintermörkret (L)
http://feni.blogg.se/1200002805_sen_kvll_med_luuk.html#comment

Postat av: Anna

Kram Lina!

2008-01-11 @ 11:12:47
URL: http://annasaraolsson.blogg.se
Postat av: Han den där du vet kanske

Jag finns här. Alltid. 24/7. Så du vet det, gumman.
Jag älskar dig.

2008-01-13 @ 03:33:49
Postat av: Archive06

Fabulous site. Keep it up ,best regards and shalom to all of you


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback