looooong time ago

Nu var det bra jävla längesen jag bloggade. Haft en hel del att göra efter studenten så jag ska inte klandras.

Studenten var tipp topp förutom att jag slutade på kirurgakuten med hjärnskakning. Mottagningen hade faktiskt inte kunnat vara så mkt bättre än vad den var :)

Efter studenten har jag jobbat en hel del och packat inför flytten som jag och tobbe nu påbörjat. Fick nyckel till lägenheten i tisdags och sen dess har vi flyttat så mkt som vi bara kunnat utan släp. Sängen står fortfarande kvar på bergsgatan, men inte länge till!
Tobbe och svärfar har hunnit lägga nytt och fint golv i sovrummet och vi är så nöjda så :D Jag och mamma rev bort tapeten i varagsrummet i torsdags så det är gjort. Slipas ska det och sen upp med tapeter. Vi har även hunnit med att köpa hall-/och köksgolvet så det ska också läggas snart. Ju fortare vi hinner klart med det destu snabbare kan vi börja med det stora projektet; badrummet. Det kommer vara tiskrävande tror jag och vi får se hur vi ska gå till väga.

Just nu sitter jag iaf strandsatt uppe på höga kusten hos papi. Är här över helgen och jobbar arslet av mej. Igår var det iofs lugnt, men annat blir det ikväll.

Att vara här uppe och jobba är egentligen pest och pina. Egentligen vill jag ju inget annat än att vara hemma i stan med tobbe och greja med flytten.. men vi behöver ju pengarna och svarta sådana klirrar aldrig fel i kassan.

Jag saknar tobbe så jag tror jag går av på mitten snart.. helvete :(

Kommentarer
Postat av: Ailomiriam

Enjoyed browsing through the site. Keep up the good work.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback