det är onsdag..

Och jag och älsklingen firar ett år idag :D Fasen vad tiden går fort..
Vart lite mys inatt vid tolvslaget med lite paketöppning och en massa massa pussar :)
Tobbe är på jobbet nu och slutar inte förns kl 16 :( Jag själv ligger hemma i sängen och är sjuk medans jag väntar på att älsklingen min ska komma hem.
Ikväll ska vi däremot gå ut och äta middag.. tänkte prova Tappas på Saffran faktiskt.. spännande ;)

Idag är det 28 dagar kvar till studenten.. och jag säger det igen, fasen vad tiden går fort!!
Redan på lördag är det studentbalen och sen börjar allt förfirande inför studenten med mösspåtagning, lärarmiddag och allt vad det nu är..
Börjar kännas riktigt sentimentalt att vara på skolan nu.. det är ju trots allt inte långt kvar tills vi inte har den där vardagliga tryggheten på skolan längre. Studenten är något jag längtat efter hur länge som helst och nu känns det nästan bara tråkigt att sluta :O




 



Vila i frid, Algot!
Mina tankar går till dina nära och kära.

Kommentarer
Postat av: Sammai

Spirits are speaking in my dreams and other ways


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback