näst sista juli

Idag är det dagen före dagen före dagen då juli 2009 är förbi.. augusti = höst... lr början på hösten iaf. Än har vi väl några varma och äckliga dagar kvar av sommaren. Men snart så är hösten här :)

Jag jobbar och sliter och idag var bättre än igår.. fortfarande inte helt bra, men bättre. Jag tar fram arbetsmyran i mej och jobbar över skiten ist. packade upp en jävla massa nya tjejgrejer idag.. till min förvåning och glädje en hel del som jag kommer kunna ha nytta av :D carlings looooves a hot mama!

Nu ska jag dricka te och mysa i soffan.. själv! Tobbe kommer väl hem från Ljusta snart hoppas jag. Varenda ldiga dag går  till studion och preggo-Lina har börjat lessna.. men snart är tungvikt i sundsvall över och jocke flyttar till umeå.. så det blir distansförhållande för tungviktarna del. Själviskt, men mer Tobbe till Lina :O

Hejdå


Svartvinbärste.... Mmmmmmmmm!!!!


Kommentarer
Postat av: Anna

Augusti är en jävla sommarmånad Lina! :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback