Nytt idag



Dagen har hittills bestått av ultraljud på sjukhuset imorse kl 8. Det gick som sagt hur bra som helst. Vi mår bra och enligt beräkningarna så blir vi flyttade bakåt i tiden till den 12e ist för 14e. Jag tänker absolut inte klaga, men vi får väl se hur pass punktlig lill*n tänker vara :) Alltid bäst att vara lite tidig ;)
Sen så for jag och tobbe till birsta en sväng och kikade på barnvagnar innan han skulle jobba kl 11. Hittade en handfull med alternativ och den vi är mest sugen på går lös på runt 6500 kr. Lite väl dyrt.. men jaa.. vi får se! Hittade även någon som var billigare och nästan lika bra.. så vi får ta och funder lite på saken och återkomma.. har ju en stund på oss att bestämma oss :) Men kliar i fingarna gör det. Skulle lika gärna kunna göra ett köp nu idag och överraska tobbe  ikväll.. meeeeeen... ska försöka hålla lite i hästarna :) Kli kli kli i fingrarna också när det gäller köp av färgen till spjälsängen! Gaaaaah! VIll ha klar sängen nu.. men lite svårt med färgvalet då man aldrig kan vara helt säker på vad det blir för slags bebis. Men jag tror jag fattat ett beslut..Blir det inte vad ultraljudet visade, så kan man ju altid måla om :) kanske blir så att  jag köper färgen imorgon :O :D VILL JU!!!

Sen efter birsta så hämtade jag mamma och sen for vi ner mot stan där hon bjöd mej på fika på lilla charm och köpte även ett par så jävla söta skor till knoddis i magen, Mysmamma!

När jag dessutom kom hem så hittad jag ett paket i brevlådan från mammashop.se.
I låg mystossorna på bilden ovanför, mammatights och bolahalsband.
NICE!!!

Nu är jag trött.. ska nog vila lite tror jag.
Hörs och ses!

Kommentarer
Postat av: Carro

kan tipsa om butiken mamma mia på storgatan, mitt emot pizza city typ.. där har dom erbjudande på nått/några märkes barnvagnar för runt 4000 nu ink allt : )


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback