på tal om det!

Jag beställde ny tejp till löshåret för nästan en månad sen som jag väntat så jävla länge på. När det väl kom, 3 veckor senare och jag pillat fast håret i mitt hår med tejpen och imorse tog min första dusch med håret, så tappade jag exakt HELA hårförlängningen!! Vilkey jävla skämt tänkte jag. Detta måste vara den absolut sämsta löshårstejp på jorden. Och ändå så har fannyhair.se modet att skriva på beskrivningen att det är en av sveriges bästa tejp. In my sweet fucking ass! 200kr för 3 meter skit och 3 veckors väntan!
Skulle ha hållt mej till mitt hederliga top stick mens grooming tape. Den bra skiten vet jag funkar iaf!
Så less. fick ha i håret i 2 dagar.. sen PRUPP!


Kommentarer
Postat av: madde

hehe,ja min förlossning blev lite jobbig:D Allas är ju nu olika!!!!!!=) Jag kan inte förstå hur folk utsätter sig för sånt där..haha!:D Men de tänker jag nu, och så kommer du nog ochså tänka! Men man får ochså tänka att smärtan inte är långvarig..du kommer klara det galant ändå!=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback