Sluta skräms ONGE

Hade för en stund sedan konstigt ont i bäbis magen efter en stunds pysslande med bl.a inramning till tvättmaskin som sedan ska bli skötbord. La mej ner i sängen och vilade en stund för att se så det gick över.. det ville lixom inte göra det så tobbe förslog att vi skulle lugna mej med angelsounds. Lilla hjärtat hördes väl och fort, så mamma Lina lugnade ner sej och det onda försvann. Men hua vad rädd jag blev. En annan vet ju inte vad som är normalt och inte när det gäller smärtor i magen. Man blir ju orolig för allt typ Men eftersom det gått över och är bra nu, så var det nog ingen fara :)
Sluta skräms ONGE!!

  



Min papi är Martin Timell, iaf så vill jag tro det.
Hela alltet runt tvättmaskinen är made by Lina och visst är jag lite nöjd.
149 kr för 2,5m vit spånskiva och 16 kr för 4 st vinkeljärn.
Äh men visst fan duger det. Det är t.o.m en bra lösning på skötbord när man har ont om plats.
Vill kanske inte lägga skötbädden direkt på tvättmaskinen så bäbisen skakar ner när centrifugen är på :P
Därför monterar man spånskivorna en bit bredvid och ovanför så skötbordet inte berörs av skakningarna :)
Jag är duktig!! Och smart ;) Skruvar fast hela grejen i väggen och nu är det stabilt så nästan jag vågar stå på det.. Nästan!

Nu ska vi mysas.. Hejdå

Kommentarer
Postat av: Mary

Ja, anna är jätte duktig :D

Jomen visst tänkt vi ju komma upp igen, men sket sig nog tyvärr :S Med tanke på att bilen pajja idag och vi lär ju inte få igång den igen på ett bra tag. Precis innan den paja så hade vi ju turen att vi tanka den full inför resan, men den tanken kan man ju inte använda nu så där gick våra sista pengar också. Så det gick inte riktigt som planerat helt enkelt :(

Postat av: Sannie

Annars är det väldigt bra med skakningarna. Ayla låg ofta på tvättmaskinen då hon hade ont i magen. Det lugnade ner henne. Ett tips bara :-)

2009-07-12 @ 15:59:24
URL: http://sannieskogh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback