Slutkörd

Är så trött, så trött, så trött, så trött.
Gör ingenting annat än jobbar tycker jag.. rätt har jag också dessutom!
Fan kollade på min tidrapport igår och sammanlagt så kommer jag att ha varit ledig 4 dagar.. i hela juli!
Inte fyra dagar i streck heller utan 4 dagar här och där.. typ 1 ggn i veckan.
Det är fan sjukt! Tror inte att det är speciellt hälosamt för en kvinna gravid i 5 månaden heller.. Men men. Pengar blir det ju iaf.

Nu ska jag äta frukost, duscha och sen åka till jobbet.. önska mej lycka till!

Btw! Efter jobbet köper jag färgen :D


Kommentarer
Postat av: Erika

Låter som jag de dagar jag också börjar sent. Sover på tok för länge! Men de dagar jag ändå lyckas kliva upp i tid så slösar jag bara bor tiden med att vänta :P.



Vad du jobbar kvinna! Hoppas du har lite fler lediga dagar i augusti!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback