TRÖTT

Jag är trött på att vara trött
trött på mina fötter som ständigt gör ont
trött är jag på mitt sår i mungipan som aldrig läker
trött på att vagnen vi beställde kom idag och inte alls var som jag trodde
trött på att vi måste sälja vagnen.
jag är trött på att jobba många dagar i streck för att sen vara ledig en dag och sedan jobba lika många dagar igen
trött på att vara sugen på te och vara för trött för att göra te.
trött på att sitta upp..
trött på att tobbe aldrig är ledig samtisigt som mej..
trött på att jag är så trött att jag klagar på att jag är trött
jag är så nyfiken på vad som försigår på BB att jag blir trött.
Kan inte annas bebis sluta vara trött och komma ut snart?
lr är han t.o.m trött på mammas mage just nu?! :O

TRÖÖÖÖÖTT!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback