Vad vill jag?

Jag vill ha höst och mys! Jag vill ha på mej min nya gammelrosa mössa och en stor burrig halsduk!
Jag vill ha kallt utomhus och tända ljus på kvällarna. Frost i gräset och på bilrutorna.
Sen vill jag ha massvis med snö och ännumera tända ljus!
Jag vill ha ledighet och en massa vila.
En tjock mage som sen försvinner och vips har vi en lite knodd i våra armar!

Fan jag är verkligen less på värme nu.. Aldrig har jag längtat så mkt som nu till höst, kyla, snö, vinter och sen underbara jul.

JAG VILL JAG VILL JAG VILL JAG VILL JAG VILL JAG VILL JAG VILL JAG VILL JAG VILL


Kommentarer
Postat av: Bror

Du e precis som mej syrran. jag vill också ha vinter o jul:) kusligt att vi vill de båda 2. märks att vi e syskon:)

2009-07-28 @ 12:47:06
Postat av: therese

jag kunde inte hålla med mer!

2009-07-28 @ 23:19:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback