Vart är du??

Min kamiiiira har gömt sej.. :(

Tänkte knäppa kort på mitt nyinköpte svartvinbärste och fresta Therese lite.. :D Svartvinbärste = höst!

Fått mina grejer från hm nu..
3/6 grejer dög för damen. Resten var crap! Koftan ful, skjortan var sydd för folk med minimala bröst, brallorna såklart för små...
Men björnoverallen till Vincent/the baby var awsome, den långärmade mamitröjan var okej och skinnhandskarna var små, men okej :)

Nu är jag lite trött och less efter en helvetisk dag på jobbet. Säger bara en enda sak.. Gör mej fan inte förbannad och gör exakt som jag säger om du vill leva!

Hej!

Kommentarer
Postat av: Erika

Så lite så :)

Postat av: therese

maah hööst ;)

2009-07-29 @ 21:30:32
URL: http://theara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback