Terminator salvation



Blev buden på bio idag direkt efter jobbet. Terminator salvation.
Ganska okej film, men ingen jag skulle välja själv :D
Tobbe och burman verkade iaf tycka lite bättre om den, och huvudsaken det eftersom det var dom som betalade :)

efter jobbet så stog dom och väntade på mej utanflör birsta i burmans miniräser.. en svart liten sak som gick fort som fan. stackars tobbe bajsade nästan på sej när vi brummande på motorvägen och jag kräktes nästan på mej eftersom jag satt nertryckt i det minimala baksätet med bnänen intryckta i näsan och sätet som var ungefär cm från marken. skönt :)

aja.. roligt att räääsa :)

Nu är jag trött och sugen på fika. GE MEJ!

God natt puss john blund hälsar


Btw.. Söta anna och daniel kom med mat åt mej idag på jobbet. Snällpluppar :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback