Friday I'm inlove!!



  

Idag har jag också varit duktig! Ist för att sova ut till 13 som jag tänkt så kutade jag tidigt iväg till hemköp och hämtade mina två paket från H&M och Ellos. Innehållet i dom ser ni här ovanför. Väl hemma efter den lilla promenixen så slet jag upp paketen och slängde in dom nya sängkläderna i maskinen och nu hänger dom på tork. Min plan är att hinna byta sängkläder i sängen innan baby kommer hem halv 8. Hinner jag tror ni?? :O iaf så har jag vart in en sväng på stan och för att fika med pirriga sussie.. hon bjöd! äh hon int söt så säg!! På staden inhandlade jag en randig top från indiska för busiga 69,50 ;-! (se bild) mkt nöjd :)
Var även tvungen att lägga upp bilder på gårdagens effektivitet. Mkt nöjd där med :)

Nu ska jag städa undan lite.. Syns på birsta imorgon?? ;)

L (^v^) T = sant

Kommentarer
Postat av: Fanny

SÖTFIS!!! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback