jag vill jag vill jag vill!!!

Idag har varit ganska händelserik.. och trevlig :)

Ingredienser;
Kalas 2,5 timme
Stan 1,5 timme
Birsta 0,5 timme
Lisas place, flera timmar
Pizza - nästan en hel
Godis - aningens för mkt
Trocca - lagom mängd
Saft - lagom mängd
Film och mys - can't get enough
Tobbe - alldeles för lite

Sitter i sängen nu och tänkte snart krypa ner under täcket. Tänkte bara vänta på att tumlaren blir klar. Jag lyckades såklart spilla choklad i soffan idag, så det såg ungefär som om jag inte hunnit till toan och gjort i brallan ist.. lr i soffan kanske man ska säga. Aja.. jag lyckades iaf torka bort det värsta, men filten var hopplös så den åkte raka vägen in i tvättmaskinen. Nu kanske den slutar ludda av sej också..

Imorgon när jag vaknar så vill jag ha solsken och droppande tag. Får jag det? SNÄLLA!!!!

Nu ska jag göra fika, sen ställa om klockan så jag inte glömmer det.
Sen smsa tobbe som är på stadshuset ikväll.. Petter är också där
Dom känner ju varandra eftersom tobbe också är  rappare ;)
Gooooosh I love my guy!!

Btw.. snart är det våran tur :)

Kommentarer
Postat av: Erika

Hundra miljarder tummar och tår för oss vännen! :-)

Postat av: owner

håller stenhårt!! :)

2009-03-29 @ 00:44:05
URL: http://linajohannalof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback