you call it madness, but I call it love

Har väntat i mer än en månad nu på att my beloved one tree hill ska kläcka avsnitt nr 17, säsong 6. Tydligen så kommer det inte ut förns måndag nästa vecka.. BLÄÄÄ!!! Idag är en perfe´kt oth dag i soffan med en massa koppar te, men ack nej, inget nytt avsnit.

Nåväl.. i fredags fyllde jag hela 20 år och det firades såklart med kalas hela långa dagen :) Kära bror kom upp från storstaden med sin tjej marie och hälsade på hela helgen. Det var väl ungefär det jag sett fram emot mest :) Ens syskon har kommit att betyda sjukt mkt för mej på senaste tiden.. känns skönt :)
I födelsedagspresent fick jag en himla massa roliga saker bl.a en abslider av svärfar och en tattuering av svägerskan marie ;D mest nöjd just nu är jag över tattueringen, och magen kommer väl efter någon månad :) i tur med att vi åker till mallis kanske(73dagar!!!!!) Just nu är iofs gaddningen riktigt svullen och äcklig, men snygg blir den sen :) suget efter att gadda sej igen minskar inte direkt heller.. nästa ggn är det armens tur tror jag :)

Har mat på tallriken som börjat kallna.. måste snart sluta blogga och hugga in ist...
Tänkte lägga upp bilder idag med, men jag orkar inte hämta sladden till kameran som ligger i hallen, så ni får fortsätta vänta på bilder. Inläggen blir så sjukt mkt rolkigare att läsa om man har något att kika på också..

Nu mååste jag äta! Hejdå!!

anna har också fyllt 20. carro har flyttat till eget igen, fanny kommer hem denna vecka, annao blir bara tjockare och tjockare :D
Tobbe älskar jag fortfarande lika mkt som förut, om inte mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback