Det hjälper!

Tusen tack för alla snälla och peppande kommentaren i bloggen dom senaste dagarna.. dom har faktiskt hjälpt väldigt mkt.

Sprutan har jag faktiskt bestämt för att ta, på ett eller annat sätt, tro det eller ej! Men det känns som rätt beslut :) (jag vill helst inte att någon lägger in en motsägande kommentar om det då man fattar beslut som känns bäst för en själv.)

Sen ska jag ta mej i kragen och samla den lilla energi som finns till att försöka sysselsätta mej på dagarna.. Sy klart den där filten som jag börjat på, passa på att träffa lite kompisar (DAGTID) innan spöket kommer.
Kvällstid finns det inte så mkt att göra åt.. jag är sur och grinig och hoppas att jag får vara det också :)

Nu ska vi hem till tobbes bror thommie och äta middag. MYS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback