Ingen feber = ingen svinis

Efter att ha trallat omkring på stan och julskyltningen igår i ungefär 4 timmar utan att kunna knäppa jackan så har jag sjääääääälvklart gått och blivit sjuk! Mitt knep med en stor och lång halsduk över magen verkar inte räcka så långt längre. Men eftersom jag inte har någon feber, utan bara är sjuk i hals och näsa, så är det inge svininfluensa jag dragit på mej. Tackar högre makter för det!

Tackar även högre makter, dvs min mor denna ggn, för min sykunskap!
Vi har ju 2 st 65x65cm kuddar som bara ligger och dammar här hemma. Och eftersom kuddöverdrag är så himla dyra och jag aldrig kan hitta några som jag vill ha.. så tog jag min kunskap i akt, satt mej vid symaskinen och sydde egna! Efter 1,5 timme igår är ett av dom klara! Så jäkla bra vart det! Men jag ska köpa lite kantband och toffsar till dom innan jag visar dom här på bloggen.
Dessa kuddar kommer att passa perfekt på vårat vardagsrumsgolv som sittkuddar, speciellt när man är många och när man har en bebis :)

Nu ska jag besöka farmen och sen kiss my man goodbye!
(Vi vill ha bebis nuuuuu!)

Kommentarer
Postat av: mami, (farmor)

Vad KUL att kuddarna blev BRA! Ska bli kul att se dem! Krya på sej riktigt gott nu, hjärtat!

2009-11-30 @ 16:37:42
Postat av: mami, (farmor/mormor)

2009-11-30 @ 16:38:25
Postat av: jessica

tackar!! bebis kommer i början i början av maj! :) håler utsik hela tiden ifall din bebis kommer snart! :) LYCKA TILL! puss och kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback