ihihihihih *kissar lite*


Efter en tripp till ljusta och radhuset så har vi nu fått beskedet att vi antagligen (ska inte hoppas på för mkt) får nycklarna till radhuset redan på torsdag DENNA vecka :D LOVELY!!! :D Så jävla skönt med tanke på att det ska slipas lite, målas lite... målas lite mer.. och målas lite på den listen också. Hela trappen ska ju faktiskt slipas och målas, vilket man kanske inte vill göra när man flyttat in så hela soffan blir en slipdammsbehållare. Nej tack... Ja tack till nycklarna!

Jaa.. det var en bra sak :) En annan bra sak är att jag just nu sitter med en klutt(stor jävel) hårfärg i håret. Sugen var jag på att bli rödhårig så jag drog in på HM idag med Anna och köpte mej två pkt. Blev ingen avfärgning innan så det kommer bli aningens mörkare än vad jag egentligen ville.. men vad gör det när man bor i ett rött radhus med världens bästa karl och väntar en mysbäbis? :) Ne just det! Jag tänker inte klaga på nått längre :) ... (fast ryggen min är faktiskt inge snäll... :( )

En till bra sak (men jädrans läskig) är att jag nu fått besked om vaccinationen för svininfluensa som jag blivit erbjuden. iiiih jag måste och vill ju.. men satan vad jag inte tycker om sånt därnt.. nålar alltså.. sprutor, blod, sticka in, göra ont, grina lite.. man fick komma och göra illa sej när man ville så det var ju skönt.. lr inte :S känns som att jag kommer dra ut på det så jävulskt. Men dumt vore det ju om jag gjorde det. Blää.. jag ni kanske märker att jag är lite hispig när det handlar om sånt därnt. Med allt rätt!

Nu ska jag skölja ur färgen. MUUUUMS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback