tapetval

Varenda ggn jag kommer till en punkt då jag ska välja och kanske köpa en tapet så blir det såhär! Jag bestämmer mej för vad jag vill ha i förväg och hittar därefter såklart inte alls den tapet jag tänkt mej. Så var det när vi skulle köpa tapet till vardagsrummet här i granlo också.., jaa några av er har ju sett hur bra det blev :S tog en tapet bara för att få det överstökat och tapeten vi har nu tycker jag inte alls om. Mönstret är okej.. men färgerna vill man kräkas av tristess på.

Finns det kanske nått ställe/hemsida där man kan designa sin egna tapet för ganska normala pengar?! Fototapet orkar jag inte med.. men gärna så man får välja eget motiv med egna färger.


Iiiiih snart flyttar vi :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback