Blått på vitt

Nu är köpeskontraktet påskrivna och vi har vår flytt blått på vitt :) Var där idag och kikade lite mer och självklart så finns det saker att pyssla med.. ingenting stort, men det är väl lite lister som ska bättras på och lite köksluckor som ska målas. Hoppas jag är pigg i slutet av graviditeten bara, men om jag känner mej själv rätt så kommer det inte finnas mkt till hejd i min kropp och själ. Inflytt sker iaf senast sista oktober. Alltså max 2 månader bort :)

Idag har vi vart i Birsta och bäbisshoppat lite. Köpte dyrt täcke och kudde på BarnensHus och ett påslakansett, en filt och babyfrotté från IKEA.. allt till snubben i magen :) Har haft lite funderingar kring täcke och kudde för nyfödda, men efter lite snack med dom på barnenshus så har vi nog kommit fram till en bra lösning. Vart dyrare än IKEAS halvsäkra alternativ, men säkerhet framför allt. Inget är dyrt nog för att vara säker.

Mitt paket från H&M kom idag med.. en massa bäbiskläder och ett par nya mysbraller till mej. Miniatyrkläderna har vi precis tvättat så dom är klar att användas sen när parveln behagar att komma ut.. sköööönt! Håller även på att tvätta allt det andra som vi köpte idag med. Lika bra det så man har det gjort.


Meeeeeen nu ska jag hoppa i myskläder och sen dricka te framför någon film med Tobbe.

Imorgon jobbar jag 13-20.. Niiiiiice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback