underbara magar

så roligt det där ändå.. hur stor skillnad det är på magar och magar egentligen (sånna med en bebis i såklart)
Vissa får sej en riktigt stor och go bebismage som alla vill klämma och känna på, medans vissa andra inte blir stora alls. Det är på gott och ont det där.. visst skulle det säkert vara skönt att ha en liten och söt magen som är lätt att röra sej i.. men jag väljer nog hellre den större och "bökigare". Är man gravid så kan man lika gärna ta hela paketet :)

Sen några dagar tillbaka har (okända)människor, helt random, kommit fram och berättat om sina erfarenheter och minnen gällande bebisar och graviditet. Detta tycker jag är helmysigt och ofta slutar samtalen med ett välmenande "lycka till mned bebisen nu :)". Däremot tycker jag inte om när människor som jag inte känner nästan slänger sej på en och ska ta på magen, Det är faktiskt min bebis hus och man kan väl iaf fråga om man får knacka på. Lr tänka ett steg till och faktiskt låta bli att fråga alls :P

Jaja... nu har nog te hunnit blivit kallt dessutom.. typiskt,

Tjejgalenskaperna på jobbet verkar iaf lovande. Hela dagen har det vart smockat med tjejer i butiken och högarna har minskat både här och där. Jätteroligt att se :) Ska bli spännande i helgen att se hur det går då. Lär bli kaotiskt roligt ;D

Syns på Carlings, gott folk!

Kommentarer
Postat av: therese

fan att jag va sjuk idag :( tänkte faktiskt ge mig ut ändå, men orkade inte... Finns det nåt kvaaaar?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback