Brunch hos fanny och Cilia

09562e8a5a6954aa797bd111a0806755.png

Brunch hos fanny och Cilia


Kommentarer
Postat av: Emma (svar)

Hehe, ja men det är jättebra tycker jag när man kan tipsa varandra och få råd från andra mammor med barn i ungefär samma ålder... :) Okej, men det låter ju skitbra det. Då ska jag ta mig en tripp dig i helgen och införskaffa en sån! ja 38 grader är verkligen mycket varmare än man tror, helt sjukt vad dålig man kan vara på att uppskatta ;P

Postat av: ewe

Okej men jag tycker färgen är tunn, det känns som vatten. Men jag ska måla ett till lager, om 16 timmar står det. Fast jag tycker att det har torkat nu så jag vettetusan ja ;p

2010-02-12 @ 21:16:19
URL: http://evelinapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback