jag vill jag vill jag vill

Jag vill vääääldigt mkt men har på tok för lite energi och fantasi!

Skulle vilja sätta fart med Basses rum men känner väl kanske inte att jag har sådär jäääääättelätt för att knäcka en färgburk och kladda med penseln i några timmar.. no sir!

Skulle vilja köpa nytt köksbord och stolar. Dom vi har nu låter förjävligt mot vårat stengolv i köket och jag vill gärna ha lite mer robusta(?) möbler inför framtiden.

Vi har en trapp i furu.. behöver jag säga nå mer? :P

Skulle vilja åka bräda någon dag framöver.. känns dock som ett stort projekt att först hitta någon brädsugen och varmt klädd person att åka med, boka in en dag då någon kan hålla ett öga på Basse åt mej en stund och sen också se till att detta faktiskt blir av. Iiiiiiih!

Skulle vilja köpa färg och ordentlig pensel så jag kan iaf börja måla köksluckorna.

Skulle vilja smaka Ben&Jerrys Mango Berry Swirl.


Skulle vilja att Tobbe kom hem nu...

Kommentarer
Postat av: jenny

Jag skulle också vilja åka bräda, jag kan klä mig varmt:P det känns som en evighet sen jag åkte sist! vi kan dumpa våra karlar med bebisarna nån kväll och så kan mammorna åka lite bräda.

Postat av: Fredric

finns bara en sak att göra:) få tummen ur röven och sätta igång, sätt pappa som barnvakt en kväll/dag och ha en mamma dag lite för sej själv:)

Btw.. den där jävla glassen.... Marie tjatar hela tiden om den... FAN 50 SPÄNN för en glass.. kanske om det skulle ligga guld och diamanter i den så....:D

KRAM

2010-02-17 @ 12:39:14
Postat av: jenny

haha, ja det ju typiskt, det här är första vintern som jag hoppades att det inte skulle komma så mycket snö, det är ju så jobbigt att ta sig fram med vagnen då. Och som sagt så har man ju inte haft möjlighet att åka nått i backen heller. Nästa år när man kan åka så lär det väll istället inte komma en snöflinga.



Det måste ju vara grymt bra backar nu.

2010-02-17 @ 17:15:04
URL: http://jennyslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback