sitta själv!

  

Söndagsmiddag idag hos Bastians farfar som vanligt en söndag.
Thomas och Linda och Bastians kusiner, Noel och Puma, var såklart också med :)

Passade på att provsitta Basse i barnmatstolen som finns där och med lite filtar sitter Basse som en smäck! Han verkade tycka att det var riktig spännande att sitta själv och nacken var stadig som tusan. Stora killen min! (självklart höll vi honom under uppsikt hela tiden och tog bort honom när han såg ut att bli lite trött)

Nu ska jag och Tobbe fika! Sen blir det så småningom natten.

God natt!


Svar till Thisse: Jag ska absolut hålla er uppdaterade om hur det går med AbTronic! Jag själv kommer att vänta med spänning, för TvShop prylar tror man ju lixom inte riktigt på :P)

Kommentarer
Postat av: ewe

Ne jag förstår inte heller det dära med att ligga o gapa o skrika som dom gör på tvn :P haha. Ja jag tror det kommer gå bra =) Ja det ska han men han är väl lika nervös han så jag vet inte alls hur detta ska gå ;P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback