natten som var

20.15 - Nattade Bastian
21.30 - 23.30 - Stoppade i nappen och vaggade sängen ca 5 ggr då ongen sov oroligt.
23.30 -  Gav vatten ist för bröstet/välling
01.30 - Gav 150 ml välling
05.30 - Gav 50 ml välling, la över i våran säng
09.00 - Hela familjen vaknade och klev upp

Förutom den oroliga sömnen och svårigheten att få honom att somna om, så tyckte jag att natten gick ofötskämt bra! Det där med att ge vatten ist för käk verkar ju funka och förhoppningsvis börjar han tycka att det är tråkigt att vakna på nätterna och slutar med det så småningom. Varför han är orolig tror jag kan bero mkt på att jag slutat amma. Det är viktigt nu att ge honom extra närhet och det är något jag är medveten om och lägger tid på.

Bastian ligger i vagnen och sover nu sen en timme tillbaka och jag är sjuuukt hungrig, så jag avslutar här!

Återkommer med fler uppdateringar. Ha det bra så länge! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback