älskade unge!




Mamma och pappa älskar dej till jordens ände och tillbaka.. många ggr!

I söndags fyllde Bastian 9 månader och igår gick vi in i vecka 23. Fan det är verkligen sjukt hur fort tiden går.
Magen växer så det knakar i samma takt som man blåser upp en ballong i princip. Kom in en tjej på jobbet i lördags som var i vecka 18. Hon sa till mej "Men för dej är det väl dags snart?!" Ehhhh.. näää. Ser väl ut som att jag är i vecka 33, inte 23. Blir roligt det när man går in i vecka 30 och ser ut som om man vore i vecka 40 och precis ska kläcka. Med andra ord kommer jag alltså vara råfet i 10 veckor! Ehehehehehe..
Anledningen till varför jag hittills bara lagt upp en enstaka bild på kaggen är väl kanske lite just pga hur ful och uppsvälld jag känner mej just nu. Där har ni det.. det är fan inte bara mysigt att gå i väntans tider inte. Även fast det är det också.. mysigt alltså. Jag längtar efter Mini.. tiden får gärna gå lite fortare nu. Iaf fram till jul.

På tal om jul btw.. Fan vad jag längtar till jul! Jag som är tokig i just den där tiden ändå lixom.. i år är jag mer galen! :P

Nu har Tobbe vaknat och B sover, så vi ska fika lite. En annan har ju vart vaken sen 0630 lixom. Lyllo Tobbe.

Kommentarer
Postat av: Mikalmonika

Follow your dreams, you can reach your goals.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback