Vaknade för ungefär en timme sedan. Trött ...

Vaknade för ungefär en timme sedan. Trött och ont i hela kroppen och rejält förkyld. Kom som på beställning allt det här. Är iaf inställd på att det blir igångsättning imorgon. Mamma kommer hit redan ikväll, käkar middag med oss, följer upp på lite kvällsrutiner och sover över. Skönt att redan ha henne här imorgonbitti när vi åker in vid 7tiden. Hon ska vara här hemma med Bastian medans vi puttar ut lillebror. Bäst för Baba och lättast dessutom :-) Nu har jag ätit frukost och Bastian sover. Så jag och mannen lär väl säcka ihop i soffan lr nått. Dag 14 idag. 2 veckor över tiden. Gravid vecka 42+0. Less, men imorgon smäller det :-)


Kommentarer
Postat av: Anna

Kommer gå skitbra! All lycka till er! :) skickar ett lycka-till-sms imorrn :)

Postat av: jenny

gud va spännande! jag förtår att du är skitless, jag var less dom sista 2 veckorna av graviditeten och grät typ varje dag:P ändå gick ju jag bara över 2 dagar men dom var verkligen en ren pina. Så jag förstår hur du mår..

Som tur är glömmer man snabbt allt jobbigt när man har sin bebis i famnen.

Gud va avis jag blir på er som snart har en liten att gosa med!



2011-02-06 @ 14:57:41
URL: http://jennyslife.blogg.se/
Postat av: jennifer - mamma till alex

ååååh! :D SPÄNNANDE! :D:D:D lycka till nu. detta kommer gå så bra. :D kram!

2011-02-06 @ 17:40:12
URL: http://jenniferlodin.blogg.se/
Postat av: Sandra

Nu är det inte många timmar kvar tills det hela börjar. Jag hoppas det blir en snabb och bra förlossning. Ska bli spännande att få se den lilla. Håller tummarna för hela familjen nu, imorgon kommer förhoppningsvis bli en väldigt speciell dag :D

2011-02-06 @ 23:34:36
URL: http://newarrival.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback