älskade älskade ungen min!

Du är den finaste som finns :)
Idag var vi på mvc för förhoppningsvis sista ggn med lille pys i magen.
BF+3 idag och min mkt förstående och peppande barnmorska var positiv ang förlossningen och hon trodde inte alls att det var långt kvar. Hon tyckte livmordern kändes redo och toppig (som den tydligen ska vara snär förlossning är nära). Hon gjorde dessutom en hinnsvepning och jag skulle ljuga om jag sa att jag inte kände något nu. Spännande!
Nu ska jag mysa vidare med Cicci och hoppas på att bebis kommer innan hon flyttar till Australien på måndag. Kanske sätter mej som en skräddare och krystar lite.. ehehhee. Uuuuuut med dej!!

Kommentarer
Postat av: SVENSKK - Mamma till Jamie

Nu du Lina, nu kommer han snart! I NATT! :D

Postat av: Linda

Älskade gumman. Håller alla fingrar och tår för er skull. älskar dig. Kram

2011-01-26 @ 20:09:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback