Bastian <3 sladdar = sant. Natten till ida...

mms_img39212 (MMS)

Bastian <3 sladdar = sant. Natten till idag var hemsk. Gick och la oss kl 00. Jag somnade inte förns 01.30. Bastian vaknade 02 och ville ha välling. Jag somnade om 30 min senare. Bastian vaknar kl 05 igen och vill inte somna om så han får komma över till oss. 06.30 var det dags igen. Denna ggn klev grabbarna upp och gick ner så jag fick sova lite mer. Till saken hör att jag hela natten haft värkar av och till, gått upp och kissat 100 ggr, haft kramp i magen samt haft(har) ont i varenda liten kroppsdel. Lite mör nu säg. Klaga klaga klaga. Ja det är mkt sånt nu. Men det är inte roligt vid detta skede i en graviditet. Speciellt inte när jag praktiskt taget varit gravid sedan mars 09. Fan vad jag saknar mej själv. Min kropp, mitt sätt att vara.. Mej! Det blir ett kärt återseende kan man säga :-) flikar även in att trots det jobbiga, så kommer allt vara värt det i slutändan :-) man får något så otroligt fint och underbart för mödan. Något bara en mamma kan förstå :-) frukost nu! Hörs!


Kommentarer
Postat av: Ewe

Ja du är en riktig kämpe!:) skriver det varje dag men man kan inte säga det för många gånger men snart är bebbe här o som sagt läääängtar jag ihjäl mig! Så för min skull? Kläck idag:D puss gumman

Postat av: Kattis

Du måste vara väldigt stark som orkar! Jag hade aldrig orkat vara gravid så tätt. Och med en ettåring dessutom! Nu blir det 2an (3an) till sommarn, men min Melina bli ju två då. Du får klaga. Och att gå över med nr2 kan inte vara roligt heller då de säger att man oftast får tidigare. Heja! Du gör det toppen och snart är lillebror här! För eg, hur långt kan de vara kvar nu? ;)

2011-01-29 @ 16:59:36
URL: http://kattismedfler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback